Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, June 4, 2010

"WEEK 30"


Salam... dah jumaat dah..hari ni staff aku cuti. Ada interview katanya. Oklah..good for her...sebab dah tender resignation pun...at last after 4 years dia dpt keluar dari PKF....i'm happy for her...


Aku?Still kat sini?Hmm...yalah...tgh2 mengandung ni..mana ada org nak ambik kijer...interview kat Shean Delamore last week pun, org tu ckp lama sangat...eventhough dia memang eager nak amik aku...


Takpalah, rezeki ada kat mana2...tgklah nanti after confinement..mana tahu first day masuk kijer aku tender ka....my favourite boss (SMI) pun dah nak blah...i'm wasting my time for 6 years here...no one appreciate it...


Hari ni dah masuk minggu ke-30, anak-anak aku bergerak2...lasak jugak ni..cam abg dia...


Nafiz?Makin manja...but sweet. Mlm tadi nak tidoq ataih qiba aku....teringat masa kecik2 goyang dia ataih qiba...berganti2 ngan mak. A thousand thanx to mak coz mak byk bantu aku baik dari segi tenaga jugak kewangan. Kalau tak dak mak..susah gak pasai bila sesak...maklah tempat aku mengadu...cannot imagine bila mak dah tak dak kat dunia ni nanti.


Untuk mak, aku akan cuba jaga dia sebaik mungkin..agar dia rasa comfortable stay ngan aku. Mungkin aku tak kaya..sekurang2nya aku berpeluang menjaga mak, makan minum mak...dan keselesaan mak sementara dia masih ada...


Ya Allah, berkatilah hidup ku...berikanlah hidayah dan petunjuk..agar aku dapat menjadi seorang anak, adik, ibu dan isteri yang terbaik disisiMu...Amin.....

0 comments:

Post a Comment