Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, March 8, 2011

PENAMPILAN VS RM (EPISODE 2)

Salam, lama tak update blog...last Sunday was a wonderful moments bila boleh jumpa kakak-kakak dalam satu masa. Venue: Tanjung Malim, abg en's house. Happy bukan sebab boleh makan..happy sebab dpt jumpa adik beqadik semua.

Berbalik kepada tajuk ....PENAMPILAN VS RM ...he..he..he..Episode 2..

Hari ni, on the way ke tempat qeja...saya ditegur lagi..."ibu, cubalah make up skit"..hmm..hari tu pasal baju..ni pasal makeup lak...alo..anak2 cikgu hasbullah semua natural beauty kay...?masa bercinta dulu pun...mana makeup..seee...qamai jugak yg berkenan...pada mulanya saya diam ja...tapi bila dah dok compare ngan pompuan yg dok jln pi qeja tepi2 tu...saya rasa it's enough..
sayapun jwb... "bagilah duit..jgn dok komplen ja"...terus diam

Tulah suami2 kat malaysia ni..nak isteri cantik, vogue..tapi bila mintak belikan ...senyap...!!!!

Takpa, takpa...yg penting anak2 saya cukup mkn , cukup pakai..semua tu tak penting bagi saya..as long as saya selesa dgn diri saya sendiri...

0 comments:

Post a Comment